مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار انواع گلدان پلاستیکی مربع شکل سایز بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

پلاستیک چیست؟چرا گلدان پلاستیکی در بازار پسندیده می شود؟انواع طرح های گلدان پلاستیکی مربع کدامند؟کدام ابعاد گلدان پلاستیکی را سفارش دهم؟

تنها باکیفیت ها را بخواهید. در بازار اینترنتی گلدان پلاستیکی می توانید انواع طرح ها و رنگ های گلدان حصیری پایه دار پلاستیکی مربع شکل، مستطیلی و دایره ای را در سایز کوچک و بزرگ با نازل ترین قیمت ممکن از عمده فروشان تهیه کنید.

پلاستیک چیست؟

بسیاری از مردم دنبال جواب این سوال می گردند که واقعا چرا پلاستیک و محصولاتش اینقدر مهم اند؟

گلدان پلاستیکی مربع

شاید بد نباشد ابتدا کمی در مورد پلاستیک و ریشه اش بدانیم.

پلاستیک در واقع پلیمر یا همان درشت مولکول می باشد که امروزه در آزمایشگاه ساخته می شود. اولین پلیمرها به صورت طبیعی در محیط زیست وجود داشتند که در ساختار پنبه و چوب وجود داشت. بعدها انسان اولین پلیمر مصنوعی تحت عنوان نیتروسلولز را بوجود آورد که انعطاف پذیر بود. پس از آن نیز سلولوئید به عنوان اولین پلاستیک تجاری وارد بازار شد که کاملا سنتزی بود.

صنعت پلیمر در ساخت محصولات پلاستیکی از اهمیتی بالا برخوردار می باشد.
امروزه حوزه دانش بنیان نانوتکنولوژی دست برتر را در تولید پلاستیک های نوین دارد.

چرا گلدان پلاستیکی در بازار پسندیده می شود؟

در بازار پلاستیک، یکی از محصولاتی که فروش خیلی خوبی دارد، گلدان پلاستیکی می باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

امروزه مردم به دنبال

گلدان پلاستیکی شیک هستند که از وزن سبک برخوردار بوده و به راحتی جابجا شود. همچنین رنگ های شاد و طرح های به روز داشته باشد و در دکوراسیون خانه به خوبی به چشم بیاید. گلدانی که با استفاده از گل و گیاهان رنگارنگ محیط را بسیار فرح بخش و زیبا بسازد.

گلدان های پلاستیکی امروزه با نوین ترین ماشین آلات تزریق پلاستیک ساخته می شوند. با تغییر قالب پلاستیک، می توان طرح های بسیار شیک و امروزی را تولید کرد و به مشتری ارائه داد.

گلدان پلاستیکی تزئینی و همچنین گلدان پلاستیکی فانتزی از طرح های روز بازار می باشند. همچنین از مدل های معروف گلدان پلاستیکی در بازار می توان به نوع مستطیلی، مربعی، گرد، پایه دار، ارتفاع بلند، بالکنی، آویزی، دیواری و خورجینی اشاره داشت. این گلدان ها با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده و به فروش می رسند.

انواع طرح های گلدان پلاستیکی مربع کدامند؟

از معروف ترین طرح های گلدان موجود در بازار، می توان به گلدان پلاستیکی مربع شکل اشاره داشت.

این گلدان ها داری طرح های متفاوتی می باشند از جمله:

  • طرح لابی
  • طرح آزالیا
  • طرح ارکیده
  • طرح معمولی

گلدان پلاستیکی مربع

گلدان پلاستیکی مربع

گلدان پلاستیکی مربع

انواع این طرح ها در کارخانه

گلدان پلاستیکی عمده طراحی و تولید می شود و از شیک ترین محصولات بازار می باشند و به صورت عمده برای انبارهای پخش و فروشگاه های شهرستان ها و همچنین به صورت خرد برای مصرف کنندگان خانگی، با قیمت مناسب به فروش می رسند.

کدام ابعاد گلدان پلاستیکی را سفارش دهم؟

معمولا ابعاد کوچک گلدان پلاستیکی با سایز دهانه ۱۰ الی ۳۴ بیشتر مورد تقاضا می باشد.

گلدان پلاستیکی مربع

سایز دهانه گلدان با اندازه ته گلدان و ارتفاع آن دارای تناسبی منطقی می باشد. به طوری که اندازه ته گلدان حدود ۳/۴ دهانه و ارتفاع گلدان حدود ۴/۵ دهانه می باشد.

در هنگام خرید گلدان پلاستیکی باید متناسب با فضای تعبیه شده در خانه اقدام کرد. اگر استفاده از گلدان پلاستیکی بزرگ مد نظر باشد، تعداد خرید معمولا کمتر است. اما گلدان پلاستیکی کوچک به طور ویژه به صورت عمده در تناژ بالا درخواست می شود.

باید فضایی که قرار است در آن گل و گیاه قرار دهیم را به خوبی در نظر بگیریم. باید گلدان هایی را انتخاب کرد که با گذاشتن گیاهان سایز بزرگ در آنها، خیلی فضا شلوغ به نظر نیاید. همچنین باید چیدمان و سایز گلدان به گونه ای باشد که فضا خیلی خلوت هم نباشد که اصلا زیبایی طبیعی گیاهان به چشم نیاید. نوع دکوراسیون فضا بسیار مهم است و یک مسئله کاملا سلیقه ای می باشد. اما باید در نظر بگیریم ابعاد گلدان پلاستیکی به عنوان نکته ای مهم در چیدمان گل و گیاه باید در نظر گرفته شود.

برای مشاوره و سفارش انواع سایزهای گلدان فیروزه کوبی ۱۶ سانتی پلاستیکی مربع می توانید با مسئول فروش ارتباط برقرار کنید. پاسخگوی شما هستیم.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید