مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی گلدان های پلاستیکی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه فضای طبیعی مدرن خلق کنیم؟طرح گلدان های پلاستیکی مدرن چگونه است؟قیمت گلدان شیک و مدرن در بازار چقدر است؟خرید اینترنتی گلدان مدرن را از کجا باید انجام داد؟آیا خرید تعداد کم گلدان بزرگ مدرن از شرکت امکان پذیر است؟
گلدان های پلاستیکی مدرن

مسلما کسانی که دنبال خرید گلدان سفالی طرح کلاسیک های پلاستیکی مدرن و شیک می باشند با جست و جوی اینترنتی به اطلاعات محصول دلخواه خود دست پیدا کرده و سپس با آگاهی کامل از جنس و قیمت اقدام به خرید می نمایند.

چگونه فضای طبیعی مدرن خلق کنیم؟

یکی از دغدغه های اصلی افراد برای داشتن محیطی طبیعی و زیبا، خلق دکوراسیونی متناسب با رنگ و کاربری فضای مورد استفاده می باشد.

گلدان های پلاستیکی مدرن

این فضاها می تواند رستوران، هتل، اتاق اداری، اتاق و پذیرایی منزل، لابی محل های سخنرانی و… باشد. از این رو باید دکوراسیونی متناسب با این فضا را در کمترین زمان ممکن با بهترین و ساده ترین عناصر ایجاد کرد.

یکی از مهمترین عناصر در حال حاضر برای خلق دکوری طبیعی، گل ها و گیاهان طبیعی و مصنوعی و گلدان پلاستیکی دست دوم متناسب با ابعاد آن می باشد. از این رو زمانی که اسم از گلدان مدرن و شیک برده می شود، ابعاد آن بسیار مورد اهمیت می باشد. زیرا از قبل با توجه به گیاه مورد استفاده باید در نظر گرفته شود.

گلدان های پلاستیکی مدرن

برای رسیدن به این منظور باید با توجه به فضای مورد نظر و جاهای خالی که در گوشه ها و یا کنار دیوار وجود دارد و رنگ زمینه محیط گلدان متناسب را برگزید. از این رو در ایجاد چنین فضایی مدرنی به دو عنصر رنگ و سایز گلدان پلاستیکی بستگی زیادی دارد.

طرح گلدان های پلاستیکی مدرن چگونه است؟

طرح گلدان های پلاستیکی مدرن معمولا با عناوین زیر نیز در بازار گل و گیاه جستجو می شود:

  1. گلدان پلاستیکی بلند
  2. گلدان پلاستیکی استوانه ای
  3. گلدان پلاستیکی طرح چوب
  4. گلدان پلاستیکی طرح سنگ
  5. گلدان پلاستیکی کلاسیک
  6. گلدان پلاستیکی شش ضلعی

گلدان های پلاستیکی مدرن

البته اینها اسامی مورد نظر مشتری هنگام جستجو می باشد و به طور کلی ابتدا مشتری باید شکل دقیق گلدان را از نزدیک ببیند تا منظور به درستی منتقل شود.

گلدان های پلاستیکی مدرن معمولا دارای رنگ های نسکافه ای، اخرایی، عدسی و نوک مدادی می باشند. این رنگ ها معمولا بیشترین درخواست را برای محیط هایی نظیر کافه رستوران، هتل، پیتزافروشی و… به خود اختصاص داده اند.

گلدان های پلاستیکی مدرن

به طور کلی طرح گلدان های پلاستیکی مدرن نسبت به آنچه مشتری از گلدان پلاستیکی در ذهن خود دارد، بسیار شیک تر و جذاب تر می باشد و بدنه گلدان دارای برجستگی بوده و رنگ آن نیز دارای شفافیت و ماندگاری بیشتری می باشد. طبیعتا این مسئله باعث افزایش قیمت گلدان پلاستیکی نیز می شود.

قیمت گلدان شیک و مدرن در بازار چقدر است؟

قیمت گلدان های پلاستیکی مدرن را باید از شرکت کارخانه جویا شد. همواره قیمت اصلی را از طریق ارتباط با مسئول و مشاور فروش به صورت به روز می توان دریافت کرد.

گلدان های پلاستیکی مدرن

در تولید گلدان پلاستیکی از مواد اولیه پلیمری نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن بهره گرفته می شود که ابتدا به صورت ذرات ریز پلیمری درآمده و سپس توسط دستگاه تزریق پلاستیک به گلدان پلاستیکی مورد نظر تبدیل می شوند.

از این رو قیمت تمام شده گلدان پلاستیکی کاملا بستگی به کیفیت مواد اولیه و میزان استفاده شده این مواد برحسب کیلوگرم در دستگاه تزریق پلاستیک برای هر یک قالب می باشد.

گلدان های پلاستیکی مدرن

همواره می توان با کاهش حاشیه سود و فروش بیشتر، بازار گلدان های پلاستیکی مدرن را فعال و پویا نگه داشت.

خرید اینترنتی گلدان مدرن را از کجا باید انجام داد؟

خرید اینترنتی هر گونه گلدان را می توان به صورت تلفنی و یا از طریق پیام رسان ها در اسرع وقت انجام داد. این خرید از سایت شرکت کارخانه به صورت مستقیم با قیمت شرکت کارخانه توسط مسئول فروش صورت می پذیرد.

گلدان های پلاستیکی مدرن

مسئول و مشاور فروش بعد از اینکه کاتالوگی شامل عکس گلدان، ابعاد دقیق، رنگ های موجود، طرح بدنه و قیمت را در اختیار مشتری قرار می دهد، صورت سفارش وی را به مسئول انبار داده و سپس پیش فاکتور را برای مشتری انجام می دهد.

گلدان های پلاستیکی مدرن

آنگاه آدرس دقیق مشتری از وی گرفته شده و ارسال بار انجام می پذیرد. معمولا محموله های تهران و کرج در همان روز و یا روز بعد، محموله های شهرستان نیز در بازه ای ۳ الی ۷ روزه (بسته به مسافت شهر مقصد) توسط باربری به دست مشتری می رسد.

آیا خرید تعداد کم گلدان بزرگ مدرن از شرکت امکان پذیر است؟

خرید گلدان پلاستیکی مدرن و شیک هم به صورت حضوری از شرکت کارخانه و هم به صورت اینترنتی توسط سایت شرکت کارخانه امکان پذیر می باشد.

گلدان های پلاستیکی مدرن

برخی از مشتریان تمایل دارند تا در خرید اول حتما گلدان را از نزدیک ببینند، برخی نیز ابتدا نمونه ای یک الی سه عددی از گلدان مورد نظر خود را سفارش داده و سپس با توجه به فضایی که در اختیار دارند، تعداد را مشخص کرده و فاکتور برای آنها صادر می شود و ارسال بار صورت می پذیرد.

گلدان های پلاستیکی مدرن

بیشتر مشتریان شهرستان به دلیل اینکه امکان مراجعه حضوری برای آنها سخت می باشد، خرید خود را به صورت مستقیم و اینترنتی از مسئول فروش انجام می دهند.

طیف قلیلی از مشتریان تهرانی نیز که تمایل دارند گلدان را از نزدیک ببینند، به فروشگاه های سطح شهر در بازار گل بابایی، بازار گل محلاتی، بازار گل غرب تهران و بازار گل امام رضا مراجعه می کنند و از غرفه های شرکت کارخانه بازدید می کنند تا گلدان را از نزدیک ببینند.

البته برای کسانی که قصد خرید با قیمت عمده دارند، طبیعتا مراجعه به مسئول فروش کارخانه و خرید مستقیم از کارخانه در اولویت قرار می گیرد.

از طریق ارتباط با ما می توانید ابتدا فضایی که در اختیار دارید را کامل شرح دهید، سپس محصولات متناسب با آن فضا را در اسرع وقت به همراه قیمت دریافت کنید، آنگاه بهترین گزینه را با توجه به سلیقه خود و بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته اید، انتخاب کنید. البته صرف خرید مد نظر نیست، شاید در ابتدا نیاز باشد تا اطلاعات کاملی پیدا کنید، سپس در فرصت مناسب از طریق همفکری با بقیه، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید