مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده گلدان پلاستیکی رنگی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین راه پرورش گل و استفاده از گلدانمزایای جالب گلدان پلاستیکیویژگی گلدان پلاستیکی رنگی در دکوراسیونارزان ترین قیمت گلدان در خرید عمده
گلدان پلاستیکی رنگی

گلدان پلاستیکی رنگی از جذاب ترین محصولات پلاستیکی می باشد که فروش بهتری نسبت به بقیه محصولات دارد. این گلدان سفالی طرح کلاسیک ها معمولا به صورت عمده با ارزان ترین قیمت موجود در بازار توسط مشتریان خرید می شود.

بهترین راه پرورش گل و استفاده از گلدان

بسیاری از افراد از کارشناسان در مورد اصول اولیه پرورش گل و گیاه در منزل سوال می کنند.

گلدان پلاستیکی رنگی

همه ما دوست داریم گلهای زیبا را در گوشه و کنار خانه و محل کار خود داشته باشیم. زیبایی طبیعت، بهترین گزینه برای تجدید روحیه و ایجاد طراوت و شادابی انسان می باشد. بسیاری بر این باورند داشتن گلهای زیبا در خانه می تواند نقشی مهم در نشاط انسان داشته باشد. در کنار علاقه ای که به گل و گیاهان وجود دارد، باید تجربه و آگاهی کافی نیز در مورد نگهداری آنها داشته باشیم. باید بدانیم مثلا گیاهی مثل سانسوریا چه زمانی نیاز به آبیاری دارد، گیاهی مثل زاموفیلیا به چه صورت در زمان تکثیر ریشه زایی می کند، نحوه کود دهی به خاک گیاه دیفن باخیا به چه صورت است، نیاز گیاه آگلونما به نور در روز چقدر می باشد، آیا گیاه برگ بیدی به نور مستقیم آفتاب نیاز دارد یا نور غیرمستقیم و نور مصنوعی لامپ نیز برای آن کافی می باشد. اینها اطلاعاتی است که باید به صورت جزئی از آن برخوردار باشیم تا بتوانیم گیاهان آپارتمانی را در خانه خود سرزنده و شاداب نگه داریم.

در این میان گلدانی که برای این گیاهان استفاده می شود نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. گلدان پلاستیکی دست دوم باید بدنه محکم داشته باشد و ارتفاع آن برای رشد ریشه گیاه مناسب باشد، همچنین دارای سوراخ های زهکشی باشد تا آب اضافی از آن به راحتی خارج شود.

بازار گلدان ها نیز در بین مردم بازاری داغ می باشد و مورد بحث است. بسیاری از افراد دنبال گلدان پلاستیکی ارزان هستند، در حالیکه برخی دیگر از کیفیت می گویند. همچنین برخی دیگر در خرید گلدان پلاستیکی به وزن سبک گلدان، توجه ویژه ای دارند.

گلدان پلاستیکی رنگی

امروز در تولید گلدان پلاستیکی باید کوشید همه این نیازهای مشتری برطرف شود. گلدانی باید تحویل مشتری داد که سبک، زیبا، محکم، مقاوم و ارزان قیمت باشد. بدین صورت می توان با داشتن گلدان های مناسب، رشد خوبی برای گیاه فراهم کرد.

مزایای جالب گلدان پلاستیکی

 

گلدان پلاستیکی شیک نسبت به رقبای خود در بازار از مزایای منحصر به فردی برخوردار است.

گلدان پلاستیکی رنگی

این محصول چون به شیوه صنعتی در کارخانه گلدان پلاستیکی تولید می شود، دارای تفاوت و تنوع بسیاری می باشد که طیف وسیعی از سلایق مشتری ها را در برمی گیرد.

این گلدان ها توسط دستگاه تزریق پلاستیک طراحی و تولید شده و روانه بازار می شوند. دستگاه های تزریق پلاستیک نیز دارای انواع متفاوتی می باشند که بسته به قالب تزریق می باشد. برای ایجاد گلدان پلاستیکی کوچک از دستگاه های تزریق ۱۰۰۰ گرمی بهره گرفته می شود. در حالیکه برای تولید گلدان پلاستیکی بزرگ از دستگاه های تزریق چند تنی نیز استفاده می شود.

گلدان پلاستیکی نسبت به گلدان سفالی و سرامیکی از وزن بسیار کمتری برخوردار می باشد. این گلدان ها در انواع طرح های مستطیلی، مربعی، گرد و دیواری وارد بازار پلاستیک شده اند. همچنین دارای رنگ ها و طرح های بدنه بسیار جذاب تری نسبت به گلدان های فلزی می باشند.

گلدان پلاستیکی رنگی

همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا گلدان پلاستیکی بیشتر سر زبان ها باشد.

ویژگی گلدان پلاستیکی رنگی در دکوراسیون

بسیاری از خریداران،

گلدان پلاستیکی عمده رنگی را به همراه زیر گلدانی رنگی مخصوص به خود خرید می کنند.

گلدان پلاستیکی رنگی

گلدان پلاستیکی معمولا بیشتر با رنگ سفید، مشکی و اخرایی در ذهن مردم نقش بسته است. در حالیکه امروزه گلدان پلاستیکی رنگی با داشتن رنگ های متفاوت، بیشتر مورد تقاضا می باشد.

از طرح های متفاوت گلدان پلاستیکی رنگی به موارد زیر می توان اشاره داشت:
  • طرح نارسیس
  • طرح ارکیده
  • طرح رزماری
  • طرح آزالیا
  • طرح بنجامین
همچنین از رنگ های به کار رفته در ساخت آنها، موارد زیر را می توان نام برد:
  • رنگ زرد
  • رنگ سبز
  • رنگ بنفش
  • رنگ عدسی
  • رنگ قرمز
  • رنگ نسکافه ای
  • رنگ نقره ای

این گلدان ها با قرار دادن گل های هم رنگ در داخل آنها زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می دهند.

ارزان ترین قیمت گلدان در خرید عمده

مطمئنا در فروش عمده از شرکت های اصلی، انتظار خرید ارزان قیمت را باید داشت.

شرکت های بسیاری وجود دارند که گلدان پلاستیکی را از کارخانه تهیه می کنند. به عبارتی کارخانه دار از شرکت ها برای فروش محصول خود بدون واسطه بهره می برد. برخی از گروه های بازرگانی و تجاری این کار را به صورت تخصصی برای فروش عمده انجام می دهند. در فروش عمده گلدان، باید محصول را در حجم بالا به قیمت درب کارخانه تهیه کرد.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید