مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش گلدان پلاستیکی مستطیلی بزرگ با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

گلدان پلاستیکی، راهکار جدید زیبایی مدرنگلدان پلاستیکی مستطیلی در انواع سایزهامراکز عرضه و پخش گلدان پلاستیکیخرید درب کارخانه با قیمت ارزان
گلدان پلاستیکی مستطیلی

بیشترین خرید در بین گلدان های پلاستیکی، مربوط به گلدان سفالی طرح کلاسیک پلاستیکی مستطیلی می باشد. برای خرید محصول مورد نظر خود در اندازه های بزرگ و کوچک با ارزان ترین قیمت می توانید با مراکز عرضه و پخش گلدان پلاستیکی مستقیما ارتباط برقرار کنید.

گلدان پلاستیکی، راهکار جدید زیبایی مدرن

برای ایجاد دکوراسیونی زیبا، همه به دنبال پارامترهای زیباسازی ارزان قیمت و شیک می روند.

با دیدن محیطی که آثار طبیعی و فرح بخش در آن وجود دارد، روح انسان جان تازه ای به خود می گیرد. از این رو بسیاری علاقه دارند محیط اطراف خود را تا جای ممکن لذت بخش، طبیعی و مدرن جلوه دهند. یکی از پارامترهای اصلی برای رسیدن به این هدف نیز آوردن محیط کشت کوچک، یعنی گلدان به زندگی روزانه ما می باشد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

در این بین گلدان هایی بیشتر مورد کاربرد قرار می گیرند که از طرح های شیک و روز بهره ببرند. رنگ های جذاب و دلربا داشته باشند و با قرار گرفتن گل های زیبا در آنها، سریع به دل بیننده بنشینند. البته قیمت ارزان گلدان هم از مهمترین عوامل می باشد که همواره مد نظر مشتری است.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

از این رو گلدان های پلاستیکی که بیشترین تنوع طرح را دارند و با بدنه ای که دارای رنگ های متفاوت مات و براق می باشد، بیشترین سازگاری را با گل ها و گیاهان داشته و در ایجاد محیطی طبیعی و مدرن تاثیر بسزایی دارند. همچنین به دلیل قیمت ارزان تری که نسبت به بقیه گلدان پلاستیکی دست دوم ها دارند، در سبد خرید بسیاری از مشتریان در بازار گل و گیاه جای دارند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی در انواع سایزها

گلدان های پلاستیکی در انواع سایزها و طرح ها در بازار عرضه شده و به فروش می رسند.

فروش گلدان پلاستیکی شیک معمولا در یک سری از طرح های خاص، مثل طرح مستطیلی خیلی خوب صورت می گیرد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

از این رو طرح های مستطیلی بیشتر و با درجات متفاوت توسط تولید کننده طراحی می شود. کاربری اصلی این مدل از گلدان پلاستیکی عمده در بیشتر موارد برای سبزجات، سانسوریا، بونسای، کاکتوس و… می باشد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

گلدان های پلاستیکی مستطیلی دارای طول ۳۴ الی ۱٫۱۰ سانتی متر می باشند. عرض و ارتفاع نیز متناسب با طول بوده تا گلدان تحمل وزن مشخصی از خاک را داشته باشد. همچنین برخی از انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی دارای عرض کمتری می باشند که به عنوان گلدان پلاستیکی دراز در بازار شناخته می شوند و کاربری مخصوص به خود را دارند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

مراکز عرضه و پخش گلدان پلاستیکی

بسیاری از عمده فروشان اجناس پلاستیکی را با قیمت ارزان تر به مغازه دارها و فروشندگان جزئی سطح شهر می فروشند. این قیمت مسلما از قیمت درب کارخانه بیشتر می باشد تا فروشنده عمده هم به سود خود برسد.

آنکه که جنس را به مشتری می فروشد، آخرین نفر چرخه فروش می باشد که قاعدتا از کارخانه کمتر می تواند خرید کند. زیرا در مغازه یا فروشگاه یا حتی انبار خود توانایی نگهداری از اجناس را نخواهد داشت و از نظر اقتصادی هم اشتباه است.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

اما کسانی که در کار خرید و فروش گلدان پلاستیکی به صورت عمده می باشند، در تناژ بالا خریداری می کنند. این افراد بیشتر در کار تجارت حجم های بالایی از محصول می باشند. قاعدتا هم باید مستقیم با مراکز اصلی تولید و پخش گلدان پلاستیکی ارتباط برقرار کنند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

خرید درب کارخانه با قیمت ارزان

درب کارخانه بدون شک ارزان ترین قیمت یک جنس را به مشتری ارائه می دهد، اما با تناژ بالا!

هر کسی هم توانایی خرید در تناژ بالا را ندارد مگر کسانی که در تجارت اصلی محصول کار می کنند. از این رو تاجران اصلی باید خرید را به قیمت درب کارخانه یا تولیدی انجام دهند. بیشتر فعالین بازار و تجار تمایل دارند تا مستقیم با خط تولید کار کنند تا مرجع ترین قیمت بازار را در حوزه گلدان پلاستیکی داشته باشند.

امروزه با داشتن سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، مشتریان عمده و البته در بعضی موارد مشتریان و مصرف کنندگان خانگی می توانند از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت کارخانه که به صورت مستقیم از خط تولید محصولات را ارائه می دهد، ارتباط تلفنی یا پیامکی برقرار کنند و از ریز جزئیات محصول گلدان از قبیل اندازه، رنگ، طرح و قیمت مطلع شوند تا بتوانند به راحتی متناسب با نیاز خود تصمیم بگیرند و هر موقع به جمع بندی نهایی رسیدند، خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهند.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید