مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گلدان پلاستیکی بلند بزرگ ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گلدان در بازار گل و گیاهمزیت گلدان پلاستیکی نسبت به بقیهزیبایی گلدان پلاستیکی بلند در کنج خانهقیمت گلدان از نظر مشتری
گلدان پلاستیکی بلند

بسیاری برای نگهداری درخت و درختچه در خانه از گلدان پلاستیکی بلند استفاده می کنند. گلدان سفالی طرح کلاسیک پلاستیکی دارای وزن سبک تر و طرح شیک می باشد و ابعاد بزرگ آن نیز نسبت به نوع سفالی یا سیمانی قیمت ارزان تری دارد.

انواع گلدان در بازار گل و گیاه

زمانی که قصد خرید گلدان دارید، باید به نوع کاربری و محل نگهداری گیاه خود توجه ویژه ای داشته باشید. مثلا کشاورزها و گلخانه دارها حتما باید در مراحل رشد و نگهداری نهال، از گلدان پلاستیکی استفاده کنند، زیرا که جابجایی زیاد می باشد و گلدان باید از وزن کمی برخوردار باشد.

گلدان پلاستیکی بلند

اما کسانی که قصد نگهداری گل و گیاه در خانه دارند، می توانند از مدلهای شیک مثل سرامیکی یا شیشه ای نیز استفاده کنند. در ضمن مدل سفالی نیز به عنوان مدلی قدیمی در بازار گل و گیاه شناخته می شود و معمولا با رنگ آجری (اخرایی) در ذهن مشتری نقش بسته است.

گلدان پلاستیکی بلند

امروز مشتری به دنبال گلدان پلاستیکی دست دوم می باشد که طرح بدنه زیبایی داشته باشد، در دکوراسیون خانه، خوب به چشم بیاید و قیمت ارزان داشته باشد. ویژگی هایی که مربوط به گلدان پلاستیکی می باشد و در ادامه به آن می پردازیم.

گلدان پلاستیکی بلند

مزیت گلدان پلاستیکی نسبت به بقیه

گلدان پلاستیکی شیک همان طور که همه می دانند، دارای وزن بسیار سبکی می باشد. همچنین طرح و رنگ آن نیز تنوع بسیار بالاتری نسبت به بقیه گلدان ها دارد و با رنگ های مات و تیره برای دکوراسیون های کافی شاپ و رستوران ها، و با رنگ های شاد و روشن برای فضای خانگی و ویلایی به کار می رود. البته انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای بود و متناسب با رنگ دیگر اجزای دکوراسیون انتخاب می شود.

گلدان پلاستیکی بلند

همچنین این گلدان ها نسبت به نوع سفالی یا سرامیکی، انعطاف پذیری بیشتری دارند و به راحتی نمی شکنند. امروزه نیز به دلیل تنوع تولید کننده که در این حوزه گلدان پلاستیکی وجود دارد، طرح های بسیار زیادی در بازار وجود دارد و بسیار هم در دسترس می باشد و هر کس با هر سلیقه ای که دارد، می تواند گلدان پلاستیکی مورد نظر خود را برای پرورش و نگهداری گل و گیاه خود انتخاب کند.

گلدان پلاستیکی بلند

زیبایی گلدان پلاستیکی بلند در کنج خانه

گلدان پلاستیکی عمده بلند یا همان ارتفاع بلند برای درخت و درختچه به کار می رود و معمولا در رنگ های سفید یا اخرایی یا مشکی تولید می شود.

گلدان پلاستیکی بلند

ارتفاع گلدان پلاستیکی بلند از ۵۰ سانتی متر تا ۸۵ سانتی متر می باشد و با توجه به نوع مدل گلدان؛ گرد یا مربعی، تغییر می کند.

گلدان پلاستیکی بلند

این گلدان ها در کنج خانه نمای بسیار شیک و زیبایی را خلق می کنند و فضای زیادی را هم اشغال نمی کنند.

گلدان پلاستیکی بلند

از برندهای متفاوت که گلدان با ارتفاع بلند دارند می توان موارد زیر را نام برد:

قیمت گلدان از نظر مشتری

قیمت گلدان پلاستیکی بلند در سایزهای ۵۰ تا ۹۰ سانتی متر را می توان از کارشناس فروش جویا شد.

گلدان پلاستیکی بلند

این گلدان ها دارای سایز دهنه ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر و ارتفاع ۵۰ تا ۹۰ سانتی متر می باشند. البته مدل گرد آن دارای دهنه ۴۶ تا ۶۳ و ارتفاع ۴۲ تا ۶۴ سانتی متر می باشد. برای داشتن کاتالوگ کامل ابعاد و قیمت این گلدان ها می توان از طریق راه های ارتباطی با مشاور و مسئول فروش صحبت کرد.

گلدان پلاستیکی بلند

ابتدا باید در مورد گل و گیاه خود اطلاعات کاملی داشته باشیم، سپس با توجه به بودجه مالی خود گزینه مناسب را انتخاب کنیم.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید