مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی پایه دار بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های گلدان پلاستیکیزیبایی گلدان پلاستیکی پایه دارارتفاع و سایز گلدان مناسب گیاهقیمت انواع گلدان پلاستیکیخرید اینترنتی گلدان از تهران

یکی از طرح های جالب برای نگهداری گل و گیاه در خانه، گلدان پلاستیکی پایه دار با ارتفاع بلند می باشد. این نوع گلدان چوبی دست ساز ها در رنگ های اخرایی، سفید، نوک مدادی و نسکافه ای توسط شرکت کارخانه به صورت اینترنتی قابل خرید می باشند.

انواع مدل های گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی به عنوان گلدانی که بیشترین مزایا را نسبت به بقیه مدل ها دارد، در بازار گل و گیاه شناخته می شود. از مدل مربعی و مستطیلی و گرد گرفته، تا مدل های شیک تر نظیر پایه دار، آویزی، لابی، رو نرده ای، خورجینی و خودآبیار.

گلدان پلاستیکی جدید

این جنس گلدان دارای وزن سبکی می باشد و به همین علت می توان گلدان سفالی طرح ادمک را به راحتی جابجا کرد و دکوراسیون طبیعی را تغییر داد. همین تغییر دکوراسیون باعث تجدید روحیه می شود و تاثیر بسیار بالایی در ایجاد فضایی بهتر دارد.

leggy plastic pot

معمولا رنگ های استفاده شده در تولید گلدان پلاستیکی نیز روشن می باشند و با قرار دادن گیاهان رنگارنگ در گلدانی که رنگ روشن دارد، می توان چیدمان زیباتری را در محیط منزل و محل کار خلق کرد.

گلدان پلاستیکی دارای بیشتری تنوع مدل می باشد و از این رو بسیاری از افراد می توانند برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی خود، با توجه به فضایی که در اختیار دارند، بهترین و متناسب ترین گلدان را از لحاظ رنگ و سایز، انتخاب کنند.

زیبایی گلدان پلاستیکی پایه دار

هر مدل گلدان پلاستیکی دارای زیبایی منحصر به فرد خود می باشد. اما زیبایی گلدان پلاستیکی پایه دار (که همچون جام شراب می باشد) بسیار به چشم می آید و باعث می شود دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا را بتوان در محیط خانه ایجاد کرد.

از تولید کننده هایی که تنوع وسیعی از گلدان پلاستیکی پایه دار و ارتفاع بلند را تولید می کنند می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • گلدان پلاستیکی گلپونه
  • گلدان پلاستیکی گل سرخ
  • گلدان پلاستیکی عرشیا
  • گلدان پلاستیکی شهرآذین
  • گلدان پلاستیکی گل آذین

همه این برندها با ایجاد گلدان های زیبا و خوش نقش، سعی دارند بازار بهترین را برای فروش خود ایجاد کنند. البته کیفیت گلدان از اهمیت بسیار بالایی در جلب نظر مشتری برخوردار می باشد.

ارتفاع و سایز گلدان مناسب گیاه

سایز گلدان پلاستیکی از اهمیت بالایی برای نگهداری صحیح گیاه برخوردار می باشد. زیرا که عمق گلدان برای رشد ریشه باید به میزان کافی باشد تا ریشه با کف گلدان درگیر نشود و یا اینکه آب زیادی از ته گلدان به راحتی خارج شود و باعث پوسیدگی گیاه نشود.

گلدان پلاستیکی پایه دار معمولا با ارتفاع بالا می باشد و در برخی مواقع با نام گلدان پلاستیکی ارتفاع بلند نیز در بازار درخواست می شود. در حالیکه مدل مربعی و گرد نیز می توانند ارتفاع بالایی داشته باشند، اما با گلدان پلاستیکی پایه دار تفاوت بسیاری دارند.

گلدان پلاستیکی پایه دار دارای دهنه بزرگ و ته گلدان بسیار کوچک می باشد. از این رو باید ارتفاع آن زیاد باشد تا ریشه بتواند به راحتی رشد کند و همچنین آب اضافی بعد از مدت کوتاهی از ته گلدان خارج شود. همچنین باید کناره های گلدان فضای کافی برای رشد ساقه در برخی گیاهان نظیر کاج در در دراز مدت را داشته باشد.

قیمت انواع گلدان پلاستیکی

قیمت گلدان پلاستیکی تاثیر پذیرفته از مواد گرانولی به کار رفته در تولید آن می باشد.

طبیعتا گلدان پلاستیکی مشکی که کاربری گلخانه ای دارد قیمت بسیار ارزان تری نسبت به گلدان پلاستیکی سفید یا رنگی دارد، زیرا مواد مشکی درجه دو یا بازیافتی بوده و مواد سفید یا رنگی، درجه یک می باشند.

مواد مورد نیاز برای تولید گلدان پلاستیکی پلیمر پلی اتیلن یا پلی پروپیلن می باشد که به صورت دانه های ریز گرانولی در می آیند و سپس در دستگاه تزریق پلاستیک قرار می گیرند و به هر نوع مدل گلدان (با توجه به قالب فلزی که در دستگاه قرار دارد) تبدیل می شوند.

از این رو هرچه کیفیت این مواد پلیمری بالاتر باشد و درصد خلوص بیشتری داشته باشند، گلدان پلاستیکی با کیفیت تر ارائه شده و طبیعتا با قیمت بالاتر نیز به فروش می رسد.

خرید اینترنتی گلدان از تهران

خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی خیلی بیشتر ازخرید حضوری از بازار گل و گیاه می باشد.

امروزه جستجوی اینترنتی و پیدا کردن مدل مورد نظر در بین بسیاری از مشتریان معمول می باشد. به این طریق می توان قبل از مراجعه به بازار حدود قیمت را نیز به راحتی پیدا کرد و با توجه به بودجه مالی که برای ایجاد فضایی سبز به کار گرفته شده، خرید خود را انجام داد.

گلدان پلاستیکی توسط شرکت کارخانه در تهران به صورت عمده تولید می شود و توسط سایت شرکت کارخانه از طریق مسئول و مدیر فروش در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به این صورت که مشتری با مسئول فروش ارتباط می گیرد و هر نوع گلدان اعم از پایه دار، ارتفاع بلند، گرد، مستطیلی و… که مد نظرش باشد را اطلاع می دهد. سپس کاتالوگ کامل گلدان با ابعاد و عکس و قیمت در اختیار مشتری قرار می گیرد تا به راحتی بتواند انتخاب کند و سپس اگر مورد پسند وی قرار گرفت، صدور فاکتور و ارسال بار صورت می گیرد.

ارتباط با کارشناسان ما بهترین راه برای کسب اطلاعاتی کامل در مورد گلدان پلاستیکی و انتخابی آگاهانه و مقرون به صرفه می باشد.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید