مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ابعاد گلدان پلاستیکی ۱۰ لیتری سطلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد گلدان پلاستیکی سطلیتقاضا برای گلدان پلاستیکی ۱۰ لیتریخرید گلدان با قیمت عمده فروشی
گلدان پلاستیکی 10 لیتری

گلدان پلاستیکی ۱۰ لیتری مدل سطلی شکل می باشد و ابعاد آن از لبه بیرونی گلدان چوبی دست ساز حساب می شود.

ابعاد گلدان پلاستیکی سطلی

گلدان های کشاورزی و گلخانه ای با استفاده از مواد بازیافتی ساخته می شوند و قیمت بسیار ارزانی نسبت به نوع رنگی یا سفید دارند. این گلدان ها برای نگهداری و پرورش نهال در گلخانه به کار می آیند. انواع مدل های این گلدان ها عبارتند از:

گلدان پلاستیکی 10 لیتری

این سه مدل اصلی، به عنوان یکی از ضروری ترین گلدان ها برای نگهداری نهال می باشند. در این میان گلدان سطلی به دلیل اینکه قیمت ارزان و تنوع سایز بیشتری دارد، بیشتر از همه در بازار خرید و فروش می شود. این گلدان سفالی طرح ادمک در سایزهای زیر ارائه می شود:

  • گلدان سطل ۳ با دهانه ۱۵ و ارتفاع ۱۶
  • گلدان سطل ۳٫۵ با دهانه ۱۶ و ارتفاع ۱۶
  • گلدان سطل ۴ با دهانه ۱۸ و ارتفاع ۱۷
  • گلدان سطل ۷ با دهانه ۲۲ و ارتفاع ۲۱
  • گلدان سطل ۱۰ با دهانه ۲۶ و ارتفاع ۲۶
  • گلدان سطل ۱۲ با دهانه ۳۰ و ارتفاع ۲۹
  • گلدان سطل ۱۴ با دهانه ۳۳ و ارتفاع ۳۶
  • گلدان سطل ۱۶ با دهانه ۳۸ و ارتفاع ۴۰

گلدان پلاستیکی 10 لیتری

گلدان پلاستیکی سطل ۱۰ که با نام گلدان پلاستیکی ۱۰ لیتری نیز در بازار شناخته می شود، دارای ظرفیت ۱۰ لیتر آب بوده (ظرفیت خاک ۱۰ کیلو نمی باشد، بلکه بسته به جنس خاک، سبک یا سنگین بودن خاک، حساب می شود) و ابعاد دهانه آن از لبه گلدان حساب می شود.

تقاضا برای گلدان پلاستیکی ۱۰ لیتری

تقاضا برای گلدان پلاستیکی ۱۰ لیتری در بازار گل و گیاه تهران بسیار زیاد می باشد. این گلدان با دهانه ۲۶ و ارتفاع ۲۶ سانتی متر، برای نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی چون سانسوریا، زاموفیلیا، پتوس، شفلرا، فیکوس سبز، برگ انجیری، کاکتوس های بلند و… مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افرادی که می خواهند از گلدان پلاستیکی ۱۰ لیتری برای نگهداری گیاه خود استفاده کنند، ته گلدان را چک می کنند تا سوراخ های زهکشی آن کاملا باز شده باشد، تا آب اضافی از ته گلدان خارج شود و به ریشه گیاه در دراز مدت آسب وارد نکند.

گلدان پلاستیکی 10 لیتری

گلدان پلاستیکی ۱۰ لیتری در مدل طرح بدنه پله ای، از مواد بازیافت اول تهیه شده و دارای کیفیت بالاتری نسبت به مدل طرح کرکره ای می باشد. این گلدان در برخی موارد با نام گلدان ۷۲۰ نیز در بازار شناخته می شود. البته هر تولید کننده ای برای گلدان پلاستیکی ۱۰ لیتری یک کد ممکن است مشخص کرده باشد، از این رو باید با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد تا لیست و کاتالوگ کامل ابعاد گلدان و قیمت آن را به همراه تصاویر دریافت کرد و قبل از خرید به اطلاعات کاملی دست پیدا کرد.

خرید گلدان با قیمت عمده فروشی

بسیاری از افرادی که قصد خرید گلدان پلاستیکی سطلی در انواع ظرفیت های لیتری را دارند، با عمده فروش یا شرکت کارخانه ارتباط برقرار می کنند تا بتوانند لیست قیمت خالص بازار را داشته باشند. آنگاه اگر حتی قصد خرید خرد در شهر خود را از نزدیکترین فروشگاه داشته باشند، می دانند که کدام فروشنده ارزان و کدام یک گران می فروشد.

گلدان پلاستیکی 10 لیتری

از این رو شرکت کارخانه سعی دارد تا سایت خود را همیشه در جلوی دید مخاطبان خود قرار دهد تا اطلاعات کامل و به روز گلدان پلاستیکی را هر روزه در اختیار مشتریان قرار دهد و به گونه ای باعث کنترل قیمت محصولات خود در بازار شود.

گلدان پلاستیکی 10 لیتری

کسانی که مشتری گلدان پلاستیکی کشاورزی سطلی و جعبه ای می باشند، معمولا خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند و از این رو قیمت ارزان برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شرکت کارخانه با داشتن نمایندگی های فروش در سراسر کشور، می کوشد خرید انواع این گلدان ها را به صورت عمده به صورت اینترنتی یا حضوری با کمترین قیمت ممکن برای شما فراهم آورد.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید